mittlivsomkorne

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Kornelia Sandström - 2 maj 2011 18:49

Hej allihopa ska berätta vad som händer :)

 

Ifredgs så var jag med Ronja, Julia och amanda det är julias kompis vi grillade marsmellows det var gott.

Sen så gjorde vi inte så mycket mer.

 

I lördags så var det ju majbrasan var inte på den som var på logen utan var på den som var i ursviken med karolina vi var där en stund sen så for vi hem ill henne.

 

I söndags så va jag med Nina vi cyklade runt men vi gjorde inte så mycket.

 

Sen så idag var jag på skolan det var okej tänk att det typ bara är 5-6 veckor kvar till skolavslutningen.

Vi ska typ köra fking prrfect med pink och vi ska skriva om den här låten ``jag går och fiskar`` till femmornas egen låt.

Hoppas den blir bra men ska dra nu hej då.

 

OBS: LÄXOR V.17!!!:(

 

Engelska text+ glosor

 

Engelska workbook uppgift A,B,C

 

Historia typ sida 122- 131 tror jag men ska dra nu hej då

pussar och kramar / korne :)

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil är du :)
 Emo, punk hårdrockare
 Typ normal dig själv
 Fjortis

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kornes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards