mittlivsomkorne

Alla inlägg under juni 2011

Av Kornelia Sandström - 29 juni 2011 10:18

Hej allihopa sitter och lyssnar på musik ska snart till Ronja för vi ska på statsfesten ska åka burr hihi =]

Ska åka lite karuseller elr många sen får man se vad som händer ikväll.

Fick inte ta med den nya kameran måste ha min andra kamera elr videokamera men kan också ta kort hihi.

Men ska lägga upp bilder om jag tar några men ska dra nu hej då älskar er ha en bra dag // Korne <3

Av Kornelia Sandström - 25 juni 2011 14:10

Hej allihopa vi ska äta langos snart det är ett friterat bröd . Sen her man lite grejer på den men skulle typ bara skriva det för har inte att göra hej då Puss// Korne

Av Kornelia Sandström - 25 juni 2011 12:29

Hej igen igår var det ju midsommar vi kom typ hem halv 10 den var inte så mycket.

Men sen så såg jag mamma och pappa på trubel i paradiset tror jag den hette det är typ lite komedi drama och sång den var bra.

  

Men iallafall idag hade jag tänkt fara och bada men vet ej om jag ska det för det är ju varmt ute. Fast om man inte far så kan man ju bara sola.

Nu kan jag ju också ladda upp bilder fast har bilderna på min dator så lägger upp sen men ska dra nu hej då // Korne Puss   

 

OBS: Ska också lägga upp några låtar nu   

och föresten så finns det en känd grupp som kommer här i från skellefteå dom är typ i 20 årsåldern.

Å igår så var vi med hans pappa för det är han son som spelar i ett band så då fick man veta det :)

 

 

The ready set Love like woe   

 

 

 Sterio Skyline Heartbreak   

 



 

Av Kornelia Sandström - 24 juni 2011 18:42

Hej igen är hos farfar nu vi har ätit lunch för ett tag sen.Vi ska snart grilla ska typ äta hamburgare men ska dra nu skriver kanshe sen=] <3

Av Kornelia Sandström - 24 juni 2011 18:42

Hej igen är hos farfar nu vi har ätit lunch för ett tag sen.Vi ska snart grilla ska typ äta hamburgare men ska dra nu skriver kanshe sen=] <3

Av Kornelia Sandström - 23 juni 2011 16:05

Hej allihopa kom just hem från stan har köpt ett linne från gina tricot.

Det är svart väldigt fint.

 

Imorgon är det ju midsommar ska ta lite kort och lägga upp bilderna när jag har en sladd.

Vi ska vara hos farfars det blir roligt. Ska ha på mig det nya linnet sen ett par shorts till om det blir varmt. Ska dra nu hej då Puss // Korne 

PS! Ha en trevlig midsommar allihopa      

Av Kornelia Sandström - 22 juni 2011 22:19

Hej igen ska bara skriva kort nu i måndags fick jag min nikon kan inte lägga över bilder med den för det földe inte med nån sladd till den men an göra det när jag har köpt den.

I tisdags så gjorde jag ite så mycket för att Karro sovde här vi var också med ronja på kvällen spelade ett spel vet ej vad det hette men hade det bra.

 

Men idag så har jag varit med Ronja nästan hela dagen och vi har sett tre filmer först så såg vi flickan som lekte med elden sen beck kom inte ihång vad den hette sen wallander Mastermine han inte se hela för skulle så klart hem men ska dra nu syns Puss // Korne <3 <3

Av Kornelia Sandström - 17 juni 2011 17:07

Hej igen måste bara berätta på avslutningen så fick jag en ros och ett kort på baksidan var det en bild på en kamera det var en nikon ska få den.

Skulle få den om 2-5 dagar    vet ej om jag har fått den en men iallafall så längtar jag   

 

Men idag så har jag varit med Ronja hon är på väg till en stuga nu skulle igentligen följa men fick inte för mia föräldrar först på dan hade vi tänkt fara   och bada i boviken men fick inte heller   

Men ska dar nu hej då Puss & Kram <3 <3 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil är du :)
 Emo, punk hårdrockare
 Typ normal dig själv
 Fjortis

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kornes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards