mittlivsomkorne

Alla inlägg under januari 2011

Av Kornelia Sandström - 20 januari 2011 06:55

Hej igen allihopa sitter och fickar nu och är lite trött men det går bra idag ska jag på skolan börjar 08:20.

Jag kanche får tjus vet ej men på skolan så har vi bild sen så ska vi ha musik med alla i klassen. Då spelar vi låtar och har sång lekar olika. Men efter det är slut så ska jag och 6 stycken andra stanna kvar för vi har sång och spel roligt.Jag spelar trummor och en spelar keboard och 5 stycken spelar gittar det går bra vi är ganska bra inte för att skryta.

 

Sen efter jag har slutat så ska jag gå hem och sen efter en stund kommer mamma hem och då ska vi på stan.Vi skulle kolla om inomhusskor och något mer   men efter jag har varit på stan så ska jag väl hem. När jag har kommit hem så ska jag väl äta nånting vet inte vad men hoppas att det blir gott. Sen så ska jag kanche fara och åka med nån om nån vill elr kan.Men måste dra nu min brorsa ska kolla nåt recept till sin hk dom ska ha med sig en maträtt men HEJ DÅ :D

 

 

Kramar Korne <3<3

Av Kornelia Sandström - 19 januari 2011 18:21

Hej allihopa idag så har jag varit på skolan var så där men gick bra. På morgonen så jobbade vi med matte sen efter matten så hade vi lite annat jobb.

 

Men igår så var jag ju också på skolan och då hade vi bild sista timen det var roligt. Vi skulle kalkera gubbar dom kunde ha stora huvuden elr nån annan konstig form.Sen så kunde man ha olika sorters kläder och man kunde ha andra kropps delar. När min var klar så var den inte så fin men jag han inte göra klart för vi skulle sluta och då ritade jag bara ditt ögon näsa och mun.

Men sen så for jag hem och va med daniela tror jag elr så var det i måndags. Ja det var i måndags jag var med Daniela vi spelade ett spel och fikade vi hade roligt.

 

 

I veckan så hade vi läxor:

 

Vi har huset brevid man ska göra en familj sen så ska man skriva om dom det är sådär!!!!

 

Vi har engelska text man ska översätta och man ska kunna 10 glosor man ska också göra några uppgifter i workbook men har inte gjort alla fast det är till imorgon per blir kanche arg ????

 

 

Men tror att det är lungt kan alla glosor kan texten är väldigt lätt tycker jag och nästa vecka så ska vi läxförhör på en karta tror jag inte roligt ibland svårt för det är ganska många ibland men hoppas att jag klarar det :D

 

Men ska dra nu skriver typ mer imorgon kanche HEJ DÅ älskar er HAHA :D

 

Pussar och kramar från kon Korne:D

 

 

 

Av Kornelia Sandström - 2 januari 2011 16:17

Hej igen skriver bara kort nu på nyår så fick jag några bra bilder ska lägga ut dom.

Men idag så ville jag fara och åka snowboard men igen kunde så for inte men sen så har jag inte gjort nånting men nu så ska jag till min farfar elr jag och mamma har spelat donkt kong det var roligt =D men hej då måste dra ska fara =D

 

Kramar Kon =D


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil är du :)
 Emo, punk hårdrockare
 Typ normal dig själv
 Fjortis

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kornes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards