mittlivsomkorne

Alla inlägg under april 2011

Av Kornelia Sandström - 23 april 2011 21:45

Hej allihopa förlåt för att jag har dissat er men ska bara skriva kort nu.

Till idag så sovde jag hos julia igår så var vi på maxi och såg nå film den var så himla br akan typ se den tusen gånger.

Sen idag så har jag och julia cyklat till stan för det var så varmt sen så köpte hon solbrillor ch efetr ett tag for vi hem.

Sen så for jag hem efter stan och jag åt sen efter maten ett tag efter kom min halvkusin och hämtade sin cykel och då ringde Anna och jag var med henne sen så var med Nna och sen Robin vi for på tälten.

Men vi orkade inte vara där så länge och då for till maxi och köpte mjölk choklad med daim bitar i det var gott sen for vo till stjärnan ( lekpark) det var inte så roligt fast vi var ändå där.

Sen for Anna hem efter ettt tag men jag Nina och Robin var kvar och vi pratade typ och snurade sen så kom några småbarn och jah och Robin var typ med i taggen fast det var inte roligt och Nina satt och kollade på men efter ett tag så for vi hem.

Imorgon vill jag och Nina fara på boda men jag ska typ ha främmande men vet ej om jag ändå inte får men ska dra nu hej då.

 

Puss och Kram / Korne <3 <3

 

OBS: Hade tänk läga ut en bild på mina nya solbrillor men det gick inte att ladda up men en annan gång hej då :D <3 <3.

Av Kornelia Sandström - 23 april 2011 21:45

Hej allihopa förlåt för att jag har dissat er men ska bara skriva kort nu.

Till idag så sovde jag hos julia igår så var vi på maxi och såg nå film den var så himla br akan typ se den tusen gånger.

Sen idag så har jag och julia cyklat till stan för det var så varmt sen så köpte hon solbrillor ch efetr ett tag for vi hem.

Sen så for jag hem efter stan och jag åt sen efter maten ett tag efter kom min halvkusin och hämtade sin cykel och då ringde Anna och jag var med henne sen så var med Nna och sen Robin vi for på tälten.

Men vi orkade inte vara där så länge och då for till maxi och köpte mjölk choklad med daim bitar i det var gott sen for vo till stjärnan ( lekpark) det var inte så roligt fast vi var ändå där.

Sen for Anna hem efter ettt tag men jag Nina och Robin var kvar och vi pratade typ och snurade sen så kom några småbarn och jah och Robin var typ med i taggen fast det var inte roligt och Nina satt och kollade på men efter ett tag så for vi hem.

Imorgon vill jag och Nina fara på boda men jag ska typ ha främmande men vet ej om jag ändå inte får men ska dra nu hej då.

 

Puss och Kram / Korne <3 <3

 

OBS: Hade tänk läga ut en bild på mina nya solbrillor men det gick inte att ladda up men en annan gång hej då :D <3 <3.

Av Kornelia Sandström - 21 april 2011 17:32

Hej allihopa det är skjärtorstad vet ej hur det stava men min halvkusin karolina kommer snart hon har en blogg gå in och kolla på den.

Men jag och hon ska på maxi och köpa godis tror jag sen efter jag har ärir ska äta pizza gott  sen så händer det väl inte så mycket mer.

Just j igår var jag på stan med Ronja och Frida vi åt på subway det var gott jag köpte ett par örhängen det var tre ringar på en, ett halsband med en nyckel och en ros och nått mer sen så köpte jag ett par gröna solglasögon elr dom var turkåsgröna men ska dra nu hon kommer nu hon heter Karolina hej då pussar och krammar / Korne

 

OBS: Karolinas blogg heter    www.karrossuperblogg.blogg.se

Av Kornelia Sandström - 19 april 2011 15:10

Hej allihopa förlåt för att jag har dissat er :(

Men nu är jag tillbaka tror jag men nu är det ju påsklov äger ska sova borta i natt hos en kompis vi hade tänkt sova i tält men det blev inte :(

Vet ej vad vi ska göra men nått roligt iallafall har haft det skönt på skolan har en grej som jag vill berätta men kan inte :(

Men det har inte hänt så mycket det är bara som vanligt skriver kanshshe före jag far om jag hinner och kommer ihåg hej då älskar er / Korne kramizzzar & Pussar LOVE YOU

 

Av Kornelia Sandström - 12 april 2011 16:44

Hej igen alla bloggare har inte haft tid att skriva men har inte hänt så mycket :D

En dag när jag var på skolan hade vi musik och en kille som heter Lucas stängde dörren rakt på mitt knä tog så himla ont jag flög:(

Sen så har jag varit och sett på domarcupen herrarna elr a-laget spelade dom vann med 4-3 morön mott FF morön vann på straffar.

Sen så var jag på disco i fredags med Julia.H vi kände ingen men det var ändå roligt är också ett på folketshus och typ på norrhammar på fredag v.15 och på fredag jobbar jag i cafét kom järna och fika.

Det är på moröbacke skolan det är cafét jag bakar nästan en kladdkaka men det är ändå inte det och sen så bakar jag snoddas roligt hoppas det blir bra :D


Föresten så har det ju kommit en ny kändis har bor i Australien han heter Cody Simpson han är fjorton år han är sä jävla snygg han upptäktest elr vad man ska säga av Florida ska lägga in en video.


Men idg så ska jag på träning vet ej om jag årkar vill bara vara hemma och chilla typ men sen så har dxet väl inte hänt så mycket mer än att det har farit bort mycket snö och det är typ varmt ute:D


Ska typ dra nu hej då syns Älskar er / Korne


OBS: När ni kommentera skriv gärna vad ni vill att jag ska skriva om :D













Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil är du :)
 Emo, punk hårdrockare
 Typ normal dig själv
 Fjortis

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kornes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards