mittlivsomkorne

Alla inlägg under februari 2011

Av Kornelia Sandström - 20 februari 2011 11:47

Hej igen allihopa mina föräldrar kom hem typ där kring halv 1 tror jag hoppas dom hade roligt dom dansade kanshe loss HAHA.

 

Men nu så gör jag inte så mycket sitter bara och lyssnar på musik min mormor och morfar ska snart komma för dom ska upvakta mig och min brorsa. För vi har fyllt år elr jag fyllde år den 10 januari och min brorsa fylle år den 30 januari. Så dom ska komma hit och då ska vi fika och jag vill på stan men hittar ingen men får väll göra nått annat då. Men kommer väl att vara med nån sen hoppas jag hade först tänkt att fara och åka men orkar inte längre. Men skriver kanshe mer sen hej då.

OBS: Dom som jag tyckr var bäst i melodifestivalen var Danny med in the club & Eric Saade med Populare :D

 

Puss & Kram / Korne  

 

Av Kornelia Sandström - 19 februari 2011 18:52

Hej allihopa har inte gjort så mycket idag har varit på dans med Nina sen kom min moster och hämtade oss. Dom skulle hem till mig för min mamma skulle klippa min lill kusin Thelma. Hon blev fin sen så åt jag en pizza sen blev det lite tv och dator. För ett tag sen så åt jag och min brorsa för mina föräldrar är borta på en fest jenom pappas jobb på skandic hoppas dom har det bar. Jag äter lite chips nu sen så ska jag se på melodifestivalen blir roligt.

Ska göra en ny sån här omröstning om dom som var med i melo hoppas ni röstar fram en bra.

 

Puss & Kram / Korne:D <3 <3

 

 

Av Kornelia Sandström - 15 februari 2011 07:29

Hej alla ni kanshe inte vet så mycket om mig så jag ska beskriva mig själv.

 

Som ni vet heter jag kornelia och är 12 år och går på morö backe skola (inte bra skola) går där  i femman ska börja sexan på norrhammar blir väl roligt.

 

Jag har en brorsa, mamma och pappa snälla fast ibland bråkar jag med min brorsa  

 

Min skola är inte bra som jag skrev för blir retad ibland inte roligt det är visa killar dom är typ dumma i huvudet.

Men oftast har jag det bra på skolan med allting och igår fick vi tillbaka ett prov och jag fick upnått målen det var ju bra.

  Så då vet ni ganska mycket om mig ska dra till skolan snart hej då.

 

Puss och Kram/ Korne    

 

Av Kornelia Sandström - 15 februari 2011 07:26

Min brorsa visade mig den här är väldigt rolig han fattar inte så mycket HAHA:D

Av Kornelia Sandström - 14 februari 2011 20:31

Hej alla bloggare har inte skrivit på ett tag, var dags att skriva nu tycker jag  

 

Idag har det inte hänt så mycket har bara varit på skolan och haft det bra för det är ju alla hjärtans dag idag.

Det är ju roligt ska äta lite glass med familjen snart. 

Lite synd, har ingen kille,man får väl leta up nån snygging HAHA!!!!

Men är inte sur för det, idag så hade jag tänkt köpa gelehjärtan till familjen men det fanns inte, de var slut  

 

I helgen elr i söndags så skulle jag på klassresa, kunde inte fara, som man hade längtat. Vi skulle till pitehavsbad, blev såklart lite sur, men vad kan man göra. Ska fara med familjen under påsklovet kanske och jag får nog ta med en kompis  

 

Sen under helgen har jag inte gjort så mycket mer.

 

Puss och Kram / Korne  

 

  

 

Ha en bra alla hjärtansdag kväll

 

Av Kornelia Sandström - 3 februari 2011 06:52

   Isamel försöker att vara söt går inte så bra men ett bra försök HAHA=D

OBS: Det kommer fler bilder ;D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil är du :)
 Emo, punk hårdrockare
 Typ normal dig själv
 Fjortis

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kornes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards